A partir d’aquest dilluns comença la nova campanya de BiSCA que té per objectiu donar més visibilitat als comerços, serveis i restauració de Castellbisbal.

BiSCA sortejarà 50 euros en Vals descompte per gastar entre els establiments adherits a BiSCA entre els usuaris d’Instagram que hi participin seguint les instruccions de la campanya que BiSCA publicarà el dilluns 12 de juliol al seu perfil d’Instagram @bisca.castellbisbal. Es podrà participar des del mateix 12 de juliol fins al 25 de juliol.

La campanya té per objectiu que els actuals i futurs compradors de Castellbisbal puguin conèixer una mica més les persones que hi ha darrere de cada establiment comercial de Castellbisbal.

En aquest sentit i gràcies a les seves BANDEROLES DIGITALS penjades a les façanes de cada establiment, cadascun d’ells ens explica una petita història que es pot llegir gràcies a la tecnologia dels codis QR digitals que hi ha a cadascuna de les banderoles.

Els participants, a més de seguir unes instruccions comunes a qualsevol sorteig digital, hauran de llegir els codis QR i explicar un detall comprovable de les 3 històries que més els hi ha agradat per poder participar.

Perquè tothom pugui tenir la possibilitat de participar, BiSCA ha fet arribar durant aquests dies un flyer informatiu a tots els domicilis de Castellbisbal per animar la gent no només a participar sinó també a seguir el compte de BiSCA al seu Instagram i així poder seguir totes les promocions i activitats que regularment es realitzen.

El guanyador o guanyadora del premi podrà bescanviar els 10 vals de 5 € en qualsevol dels establiments adherits a BiSCA fins al 31 d’octubre d’aquest any. Les bases del sorteig es poden trobar aquí i a la Bio del perfil d’Instagram.